Handlingar till Swedsoft höstmöte och extra årsmöte 2021

Idag skickade vi ut handlingarna till höstmötet och extra årsmöte 2021. Den 11 november är det dags att blicka framåt och se vad som planeras inför kommande år!

Idag skickades kallelsen till Swedsofts höstmöte 2021 ut till alla medlemmar. Vi kommer även i år genomföra mötet digitalt. Under mötet ser vi framåt mot kommande år genom att besluta verksamhetsplan, budget och avgifter för 2022.Dagordning och handlingar till mötet finns tillgängligt för dig som är intresserad:

Lindholmen Software Development Day 2022

Connecting Realities Temat för årets konferens är Connecting Realities. VR och AR används alltmer i vår vardagliga teknik som i

Swedsoft Expert Network

Nu introducerar vi Swedsoft Expert Network med syfte att skapa kunskapsutbyte mellan våra 49 medlemmar och era experter inom specifika

Tobias Strandh, ny ledamot i styrelsen

Tobias är i grunden systemutvecklare med eget bolag som han startade i mitten av 1990-talet och har sedan 2004 fokuserat

Ny ordförande på Swedsofts årsmöte

Den 26 april genomförde Swedsoft sitt digitala årsmöte, där vi bland annat gick igenom verksamhetsberättelsen och tittade på det händelserika