Handlingar till Swedsoft höstmöte och extra årsmöte 2021

Idag skickade vi ut handlingarna till höstmötet och extra årsmöte 2021. Den 11 november är det dags att blicka framåt och se vad som planeras inför kommande år!

Idag skickades kallelsen till Swedsofts höstmöte 2021 ut till alla medlemmar. Vi kommer även i år genomföra mötet digitalt. Under mötet ser vi framåt mot kommande år genom att besluta verksamhetsplan, budget och avgifter för 2022.Dagordning och handlingar till mötet finns tillgängligt för dig som är intresserad:

AI och etik för ingenjörer

Under webbinariet introducerade Jennifer Renoux deltagarna för teoretiska och praktiska aspekter av etik i relation till AI. I takt med

Stefan Jakab, ny generalsekreterare i Swedsoft

Stefan har en gedigen bakgrund från olika roller inom telekombranschen, men har även erfarenhet från rollen som generalsekreterare, och då

Program- & biljettsläpp – STEW 2022

Den 15 november bjuder Swedsoft tillsammans med våra medarrangörer in till STEW 2022 som i år hålls på Teknikföretagen i

Sommarhälsningar från Swedsoft

Vårens möten och händelser I starten på det nya året presenterade vi, tillsammans med lärosätena som är med i vårt