Handlingar till Swedsoft höstmöte och extra årsmöte 2021

Idag skickade vi ut handlingarna till höstmötet och extra årsmöte 2021. Den 11 november är det dags att blicka framåt och se vad som planeras inför kommande år!

Idag skickades kallelsen till Swedsofts höstmöte 2021 ut till alla medlemmar. Vi kommer även i år genomföra mötet digitalt. Under mötet ser vi framåt mot kommande år genom att besluta verksamhetsplan, budget och avgifter för 2022.Dagordning och handlingar till mötet finns tillgängligt för dig som är intresserad:

Handlingar till Swedsoft höstmöte och extra årsmöte 2021

STEW firar 10 år!

STEW, Software Technology Exchange Workshop, är en årlig konferens som sedan 2012 arrangeras av Swedsoft för att skapa utbyte mellan

Synteda nya medlemmar i Swedsoft

Detta är en kort sammanfattning av den engelska artikeln. På Synteda hjälper vi företag att effektivt anamma AI-eran och dra

Sommarhälsning och summering av våren 2021

Efter ytterligare en vår med annorlunda förutsättningar, sammanfattar vi nu de gångna månaderna. Vad gjorde Swedsoft under våren och vad