Handlingar till Swedsoft höstmöte och extra årsmöte 2021

Idag skickade vi ut handlingarna till höstmötet och extra årsmöte 2021. Den 11 november är det dags att blicka framåt och se vad som planeras inför kommande år!

Idag skickades kallelsen till Swedsofts höstmöte 2021 ut till alla medlemmar. Vi kommer även i år genomföra mötet digitalt. Under mötet ser vi framåt mot kommande år genom att besluta verksamhetsplan, budget och avgifter för 2022.Dagordning och handlingar till mötet finns tillgängligt för dig som är intresserad:

STEW 2021 firade tio år!

Detta är en sammanfattning av den engelska artikeln. Det var med stor glädje Swedsoft och våra medarrangörer välkomnade deltagarna till

Lindholmen Software Development day 2021

Lindholmen Software Development day 2021 arrangerades som ett hybridevent vilket möjliggjorde deltagande både på plats, på Lindholmen, och digitalt. Under dagen

En konferens för att skapa nya samarbeten och idéer

Detta är en sammanfattning av den engelska artikeln som du kan läsa här. Programmet för STEW 2021 är fyllt av

Sista chansen att delta på STEW 2021

Detta är en sammanfattning av den engelska artikeln. Onsdagen den 3 november är sista dagen att registrera sig för STEW 2021.